NOVA GROUPmultikanálová a multimediální společnost
Skupina Nova je významná televizní a mediální skupina působící v České republice, je součástí CME Group, která provozuje televizní vysílání v šesti zemích střední a východní Evropy.
Skupina Nova je významná televizní a mediální skupina působící v České republice, je součástí CME Group, která provozuje televizní vysílání v šesti zemích střední a východní Evropy.
* Okrajové části obrázku mohou být ořezány, reklama se přizpůsobuje vždy příslušnému webu. Proto je vhodné volit takové obrázky, jejichž centrální motiv nezasahuje do krajů. Prostřední část obrázku vždy zůstane uprostřed.
Nativní reklama se nastavuje/objednává jako celek v termínu kampaně, myšleno za sebou jdoucích několik týdnů, dnů bez přestávky. Počet objednaných impresí si systém na dané období (celek) rozpočítává sám dle nejlepší optimalizace výsledků, tudíž poměr rozložení impresí může být v daném období nerovnoměrný. Pokud si klient přeje jinak, je potřeba tuto skutečnost nahlásit dopředu při rezervaci/objednání.
Nejvýkonnější kampaně neobsahují obchodní značku, název produktu, ale vzbuzují zájem textem a obrázkem bez loga. Základem je, aby reklama co nejvíce splývala s ostatními redakčními články.
Ukázky úspěšných, vysoko výkonnostních kampaní:
* The margins of the image can get cropped, as the ad always adapts to the site. Therefore, it is advisable to choose images where main subjects is centered, as the edges might not be displayed. The middle point of the image is always centered.
Native advertising campaigns are ordered/served as a bulk of total impressions for the entire length of the campaign (generally several weeks without interruption). The advertising system will optimize the whole total of ordered impressions over the entire campaign period, which might result in an uneven distribution of impressions served over discreet periods (days or weeks). If a client prefers a specific distribution of impressions, this needs to be clarified initially before finalizing the order.
The most succesful campaigns typically do not contain the company logo or the brand name but stimulate interest by catchy text and a picture or visual without a logo. The intent is for the advertisement to blend in seamlessly with the rest of the news articles.
An example of successful high-yield campaigns