NOVA GROUPmultikanálová a multimediální společnost
Skupina Nova je významná televizní a mediální skupina působící v České republice, je součástí CME Group, která provozuje televizní vysílání v šesti zemích střední a východní Evropy.
Skupina Nova je významná televizní a mediální skupina působící v České republice, je součástí CME Group, která provozuje televizní vysílání v šesti zemích střední a východní Evropy.
30. ledna 2014
Nejsledovanějšími pořady včerejšího večera byly Televizní noviny s 51,36 % share v 15-54 (2 113 tisíc diváků 4+), podvečerní seriál Ulice, který dosáhl 45,86 % podílu na sledovanosti v 15-54 a Kriminálka Anděl, na kterou se dívalo 38,21 % diváků v 15-54 u TV (1 235 tisíc diváků 4+), což je nejvyšší share od 4. 5. 2010.
Souhrnně skupina Nova programem svých stanic ve včerejším primetime zaujala 47,68 % diváků 15-54 u TV.
Zdroj: ATO – Mediaresearch
29. ledna 2014
Zpravodajský portál TN.cz zaznamenal v prosinci 2013 vysokou návštěvnost, díky které se opět umístil na třetí příčce v kategorii zpravodajských webů, po serverech Novinky.cz/rubrika Zpravodajství a iDnes.cz/Zprávy. Celková měsíční návštěvnost zpravodajského portálu TN.cz dosáhla 1 377 163 RU, počet zhlédnutých stránek překročil 40 milionů (PV).
Prosinec 2013 byl příznivý i pro společenský portál Prásk.tv, který se s 785 403 RU stal třetím nejnavštěvovanějším bulvárním magazínem měsíce, po serverech Super.cz a Extra.cz. Prásk.tv tak dosáhl na absolutní rekord v počtu návštěvníků od svého spuštění v červenci 2012.
V posledním měsíci loňského roku dosáhlo vysoké návštěvnosti také celé webové portfolio CET 21. Navštívilo jej celkem 3 269 405 RU, kteří zhlédli téměř 130 milionů stran (PV).
Do rodiny online projektů skupiny Nova patří kromě hlavních portálů jako Nova.cz a TN.cz také magazíny Doma.cz, Krasna.cz a Prásk.tv a weby televizních stanic SMÍCHOV.tv a FANDA.tv nebo jednotlivé mikrostránky pořadů TV Nova. Součástí portfolia jsou i služby VOYO, ICQ nebo Blog.cz a další.
Zdroj: NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius
27. ledna 2014
Nejsledovanějšími pořady 4. týdne 2014 byly seriál Ordinace v růžové zahradě 2 (43,70% podíl na sledovanosti v 15-54) a Televizní noviny (46,24% share v 15-54). Na Nově dále bodoval denní seriál Ulice, který dosáhl 42,95% share v 15-54. Nejsledovanějším filmem se pak v minulém týdnu stal titul Neznámý, na který se v sobotu večer na Nově dívalo 34,17 % diváků 15-54 u obrazovek.
Na Nova Cinema nejvíc zaujal Pátý element, který v neděli odpoledne sledovalo 15,54 % diváků 15-54 u obrazovek. FANDA v minulém týdnu nejvíce bodoval Hvězdnou bránou: Archa pravdy, na který se dívalo 4,27 % diváků 15-54 u TV, na SMÍCHOVĚ se nejlépe dařilo snímku Policejní akademie 3: Znovu ve výcviku se 3,09 % podílem na sledovanosti v CS 15-54 a TELKA diváky nejvíce zaujala reprízou seriálu Ordinace v růžové zahradě, která dosáhla 2,04 % share za 15-54.
Souhrnně skupina Nova v minulém týdnu dosáhla průměrně 43,71% podílu na sledovanosti v CS 15-54 v primetime.
Na internetu byl uplynulý týden druhý nejúspěšnější od svého startu pro portál Krásná.cz, který registroval 93 853 RUest.
Zdroj: ATO – Mediaresearch, NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius
24. ledna 2014
Dvoumilionovou hranici diváků včera večer překročily Televizní noviny (2 132 tisíc v CS 4+), které u ve skupině 15-54 překročili 49% podíl na sledovanosti. Více než dvou milionové publikum včera sledovalo i Ordinaci v růžové zahradě 2 (2 026 tisíc v CS 4+), což představuje 43,61% share v 15-54. Podvečerní seriál Ulice včera zhlédlo 45,04 % diváků 15-54 u televize.
Souhrnně skupina Nova programem svých stanic ve včerejším primetime zaujala 49,59 % diváků 15-54 u televizních obrazovek.
Zdroj: ATO – Mediaresearch
22. ledna 2014
Nejsledovanějším pořadem včerejšího večera se stala Ordinace v růžové zahradě 2 na TV Nova, kterou sledovalo 43,78 % diváků 15-54 u televize. Televizní noviny dosáhly na 49,03% podíl na sledovanosti v CS 15-54. Na Ulici se včera dívalo 46,82 % diváků 15-54 u TV.
Souhrnně zaujala skupina Nova programem svých stanic ve včerejším primetime 48,81 % diváků 15-54 u TV.
Zdroj: ATO – Mediaresearch