NOVA GROUPmultikanálová a multimediální společnost
Skupina Nova je významná televizní a mediální skupina působící v České republice, je součástí CME Group, která provozuje televizní vysílání v šesti zemích střední a východní Evropy.
Skupina Nova je významná televizní a mediální skupina působící v České republice, je součástí CME Group, která provozuje televizní vysílání v šesti zemích střední a východní Evropy.
10. června 2013
V uplynulém 23. týdnu se nejlépe dařilo stanicím skupiny Nova, která si připsala hned několik rekordů. Souhrnný primetimový program skupiny Nova v průměru zaujal téměř 44 % diváků v CS 15-54 u televizních obrazovek, což je nejvíce od června 2011. Nejvyšší letošní týdenní hodnotu si připsala i samotná TV Nova, kterou v průměru sledovalo 33,44 % diváků v CS 15-54 let u televizních obrazovek. K úspěchu celé skupiny pak přispěl i komediální SMÍCHOV, který v průměru dosáhl na téměř 2% share (1,87 % share), což je jeho historický rekord. SMÍCHOV zaznamenal i rekordní výsledek od svého spuštění v rámci denní sledovanosti, když jeho primetimový program ve čtvrtek sledovalo 2,80% diváků ve věku 15-54 let u TV.
Nejsledovanějšími pořady uplynulého týdne se tradičně stala dvojice Televizní noviny s průměrným share 47,24 % u diváků v CS 15-54 a Ordinace v růžové zahradě 2, kterou v průměru sledovalo 46,03 % diváků v CS 15-54 u obrazovek. Jde o rekordní share od 25. týdne 2012. V nejširší skupině 4+ ji pak v uplynulém týdnu v průměru zhlédlo přes 2 miliony diváků. Gympl s (r)učením omezeným v průměru sledovalo 27,71 % diváků 15-54 u televizních obrazovek, Ulice dosáhla v uplynulém týdnu průměrného podílu na sledovanosti v CS 15-54 ve výši 38,11 %. Nejsledovanějším pořadem minulého týdne na Nově Cinema byla pohádka Tři oříšky pro Popelku, kterou zhlédlo 20,69 % diváků 15-54 u televize a průměrně 593 tisíc diváků 4+. FANDA diváky nejvíce zaujal hlavním závodem Formule 1 VC Kanada, který sledovalo 8,51 % diváků 15-54 u obrazovek.
Skupina Nova si připsala úspěch i v rámci svého on-line portfolia. Rostoucí čtenářskou oblibu potvrdil bulvární on-line magazín Prásk.tv, na který v uplynulém týdnu přišlo 162 478 RUestů, což je nejvyšší počet od jeho spuštění v červenci 2012. Čtenáři se zde nejvíce zajímali o pěveckou reality show Superstar a dále o české i zahraniční celebrity.
Zdroj: ATO – Mediaresearch, NetMonitor - SPIR - Mediaresearch & Gemius