NOVA GROUPmultikanálová a multimediální společnost
Skupina Nova je významná televizní a mediální skupina působící v České republice, je součástí CME Group, která provozuje televizní vysílání v šesti zemích střední a východní Evropy.
Skupina Nova je významná televizní a mediální skupina působící v České republice, je součástí CME Group, která provozuje televizní vysílání v šesti zemích střední a východní Evropy.
20. září 2021
Skupina Nova úspěšně odstartovala podzimní sezónu 2021. Do včerejšího dne se stala v prime time (v CS 15-54) 31krát lídrem v podílu na sledovanosti a porazila tak konkurenci, zatímco v all day zvítězila pokaždé. A jak se vedlo uplynulých 35 dnů nové sezóny (období 16.8. – 19.9.2021) konkrétním pořadům?
Podzimní sezónu TV Nova otevřela 16. srpna novinkou ve vysílání – soutěžním pořadem Na lovu, který uvádí Ondřej Sokol. Nová vědomostní soutěž láká každý všední podvečer k obrazovkám 27,17 % diváků v CS 15-54. Uvedený vysílací slot oproti loňskému podzimu posílil o 11,75 p.b. v podílu na sledovanosti a počet diváků starších 4 let narostl o 185 000.
Sedmnáctá sezona Ulice (share 34,95% v 15-54) je opět nabitá zajímavými dějovými linkami. Seriál si v porovnání se stejnou sezónou 2020 polepšil v podílu na sledovanosti v CS 15-54 o 1,99 p.b. (+ 6%) a počet diváků starších 4 let narostl téměř o 100 tisíc. Na Ulici se průměrně dívá 922 000 diváků 4+.
Hlavní zpravodajská relace Televizní noviny (37,60% share 15-54) zvýšila share v CS 15-54 o 1,30 p.b. (+ 4%) oproti stejnému období loňského roku. Televizní noviny se od začátku září vysílají z nového špičkového studia, změnily svoji grafickou podobu a logo. Zpravodajskou relaci sleduje průměrně 1 145 000 diváků v CS 4+.
V podzimní programové nabídce TV Nova nesmí chybět oblíbená show MasterChef Česko, kterou pravidelně sleduje v průměru 27,21% diváků 15-54 u televizních obrazovek. Zatímco v minulých ročnících se hrálo o půl milionu korun, letos je výhra pro vítěze dvojnásobná – jeden milion korun. Hned po MasterChefovi následuje ve vysílání nová kulinářská show Souboj na talíř. Zápolení šéfkuchařů Kašpárka, Forejta a Punčocháře sleduje průměrně 33,44 % diváků u obrazovek v CS 15-54.
Ve čtvrtek televizním obrazovkám dominuje nový seriál ze studentského prostředí Pan profesor. Tři epizody, které byly dosud odvysílány, dosáhly průměrný share v CS 15-54 32,52 %. První díl přilákal k obrazovkám 1 202 000 diváků v CS 4+. Děj se odehrává nejen ve školním prostředí, ale také v soukromí studentů i pedagogů. Hlavní postavou seriálu je profesor Marek Vlček (Vojtěch Dyk), jenž se řídí vším možným, jen ne pravidly.
Letošní podzim je také ve znamení celosvětově nejúspěšnější pěvecké soutěže SuperStar. Tři castingové díly šesté řady SuperStar si nenechalo ujít 24,45 % diváků 15-54 u TV. Poslední novinkou je jedinečná interaktivní reality show Love Island, která dobyla celý svět. Ta odstartovala včera na Voyo a o pár hodin později na obrazovkách TV Nova. První epizodu vysílanou před jedenáctou hodinou večer vidělo 29,08 % diváků 15-54 u TV.
Nové epizody pořadů mohou diváci sledovat na Voyo s předstihem 7 dní před TV premiérou.
Zdroj dat: ATO - Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni: 20.9.2021