Aktuálně

Skupina Nova byla v březnu úspěšná s nasazenými novinkami i tradičními pořady

1. dubna 2016

S nejlepšími výsledky u diváků se v březnu tradičně setkala hlavní zpravodajská relace Televizní noviny (28. 3. 2016, 41,20% share v CS 15-54, v CS 4+ sledovalo relaci 1,843 milionu diváků) a dlouhodobě nejsledovanější seriály Ordinace v růžové zahradě 2 (3. 3. 2016, 38,02% share v 15-54, v CS 4+ sledovalo tento díl 1,678 milionu diváků) a denní seriál Ulice (3. 3. 2016, 35,29% share v 15-54, v CS 4+ přilákal tento díl 1,248 milionu diváků). Dařilo se i oblíbené reality show Výměna manželek (2. 3. 2016, 35,84% share v 15-54, v CS 4+ zaujal tento díl 1,143 milionu diváků). Výborného výsledku dosáhlo také uvedení třetího pokračování komedie Babovřesky, které 7. března 2016 sledovalo 36,28 % diváků 15-54 u televize, v širší cílové skupině 4+ film zaujal 1,370 milionu diváků.

Skvělých výsledků dosáhly také úvodní díly nově nasazených show Tvoje tvář má známý hlas a Chcete být milionářem?, které se v CS 15-54 staly nejsledovanějšími nezpravodajskými pořady daného večera. Premiérový díl zábavné show Tvoje tvář má známý hlas zaujal 26. března 28,83 % diváků 15-54 u televizních obrazovek a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 981 tisíc diváků. První díl Chcete být milionářem? přilákal 23. března k obrazovkám 27,64 % diváků u televize v cílové skupině 15-54 a v širší CS 4+ ho sledovalo 1,043 milionu diváků.

Na Nova Cinema v březnu diváky nejvíce zaujal film Thor, který 26. března sledovalo 14,87 % diváků 15-54 u obrazovek. FANDA v minulém měsíci nejvíce bodoval s reality show Válka skladů Texas, a to s epizodou odvysílanou 9. března, kterou sledovalo 6,23 % diváků v 15-54 u televize. Na SMÍCHOVĚ se nejlépe dařilo sitkomu Dva a půl chlapa 6. března s 4,62 % diváků u obrazovek v 15-54. TELKA diváky nejvíce zaujala s reprízou reality show Výměna manželek, která 13. března dosáhla 3,01% share za 15-54. Souhrnně skupina Nova dosáhla průměrně 37,48% share v CS 15-54 v prime time, čímž opět potvrdila své umístění na první příčce sledovanosti českých televizních skupin.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere